17 жовтня 2019

 
 
Картинка користувача admin.
26 09 2019 17:42

Телеканал "112 Україна" 26 вересня був позбавлений ліцензій на ефірне мовлення на всій території країни. Таке рішення прийняла Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України, воно поширюється на всі п'ять телекомпаній, які входять в холдинг "112 Україна" ( "Новий формат ТВ", "Аріадна ТВ", "Патрнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Лідер ТВ "). Їх ліцензії, отримані в 2011 році, перестануть діяти на всій території країни.

На думку Нацради, керівники "112 Україна" протягом багатьох років порушували програмну концепцію мовлення каналу, хоча їм неодноразово раніше за це виносилися попередження.

Як пояснив на засіданні член Нацради Олег Черниш, відтепер "112 Україна" зможе вести мовлення лише в кабельних мережах, в інтернеті, а також через супутник.

На телеканалі назвали таке рішення Нацради "грубої атакою на свободу слова".

"Ми, команда телеканалу, розглядаємо це як жорстку цензуру, яка ставить під сумнів наявність свободи слова в Україні. Телеканал "112 Україна" не вперше виявляється незручним для влади, ми боремося за наше право бути в ефірі за час існування каналу, кожна влада намагалася припинити нашу роботу ", - йдеться в заяві редакції.

Генеральний продюсер "112 Україна" Артем Марчевський заявив про намір "інформувати про цей факт беззаконня міжнародні структури". Телеканал також має намір оскаржувати рішення Нацради в суді.

"112 Україна" - приватний інформаційний телеканал України, який здійснює мовлення з 2013 року. Його офіційним власником і гендиректором названий український кінорежисер і продюсер Єгор Бенкендорф, але розслідування програми "Схеми" виявило , що канал пов'язаний з людьми, близькими до проросійського українського політика Віктора Медведчука.

Тиск на канал, який займав проросійську позицію, почалося в 2016 році: про це заявляв колишній власник каналу Андрій Подщіпков, який попросив політичного притулку в Бельгії.

Загрузка...