Західні видання атакували прокремлівські тролі

Прокремлівські тролі використовували десятки сайтів західних ЗМІ з метою схилити громадську думку в різних країнах на користь РФ.

Мішенню стали понад 30 відомих видань у 16 країнах світу, повідомляє BBC із посиланням на дослідження Центру вивчення злочинності та безпеки Кардіффського університету Великої Британії. Постраждали у тому числі сайти британських Mail Online, Express і Times.

"Задля аналізу коментарів читачів науковці використали метод розпізнавання патернів. Деякі акаунти організовано розміщували прокремлівський контент", - ідеться в повідомленні.

Розміщені тролями коментарі на цих сайтах потім використовувалися російськомовними виданнями у якості основи для статей. Російські ЗМІ створювали матеріали "під певним кутом, який нібито вказував на думки, яких дотримуються британці". Їх публікували й у деяких європейських країнах, особливо в Болгарії. Аби збільшити охоплення аудиторії, пропаганду просували також у соцмережах.

Подписывайтесь на наш телеграм канал новостей - INKORR

У Луцьку ліквідували потужну ботоферму, яка агітувала людей створювали "Малоросії" та "Новоросії" і приєднувати весь Схід України до "великої Росії". Ботоферму фінансували представники РФ.

Хочеш першим дізнаватись новини? Підписуйся на наш Telegram. Будь з нами!

6