Кава вбиває кісткову тканину
Журналіст
Пащенко Ірина
08.05.2023 - 14:48
2263 переглянули
Останні дослідження спростовують величезну користь від кави, про яку так активно говорять останні роки. Як виявилось, саме кавовий напій може суттєво та негативно впливати на стан кісткової тканини.
Деякі дослідження показують, що кава суттєво зменшує щільність тканини. Поступово руйнуються саме кістки, навіть якщо раніше з ними не було проблем. Найбільше від такого процесу страждають жінки під час менопаузи. В них і без кави відбуваються дегенеративні процеси.
Найбільш шкідливим, звісно, є кофеїн. Важливими є й добавки до кави, як показують дослідження. Молоко та вершки трішки покращують ситуацію, але також не суттєво.
Читайте також
Канадські науковці спростували міф про шкоду жирних молочних продуктів
вчора, 22:43
103 переглянули
Науковці створили пластир для покращення сну без таблеток і операцій
вчора, 09:46
137 переглянули
Українцям розповіли, чому не можна сидіти нога на ногу
09.08.2026 - 20:41
194 переглянули
Метеозалежність науково доведена — лікарка пояснила вплив погоди на здоров'я
09.08.2026 - 17:30
149 переглянули
Тріснутий посуд приносить бідність та бактерії
08.08.2026 - 20:06
255 переглянули
Аріана Гранде скасувала дебют у Вест-Енді через хвилю обговорень її здоров'я
07.08.2026 - 07:49
229 переглянули

