Тема дня:

У мережі опублікували розслідування про Укрексімбанк (відео)

Журналісти-розслідувачі програми Схеми оприлюднили свій матеріал щодо Укрексімбанку, в приміщенні якого кілька днів тому стався напад на їх знімальну групу.

Відповідне розслідування у четвер, 7 жовтня, з'явилося на сайті Радіо Свобода.

Журналісти також показали питання, через які у них забрали камери і намагалися видалити інтерв'ю.

Так, у ході розслідування спеціалістам вдалося з'ясувати, що банк видав $60 мільйонів кредиту фірмам бізнесмена Сергія Брюховецького, чия компанія веде діяльність на окупованій частині Донеччини і платить податки "ДНР".

Повідомляється, що в якості застави для кредиту Брюховецький вказав торговий центр SkyMall, який з 2010 року перебуває в центрі корпоративного конфлікту. Цю справу зараз розслідує ДБР, і тому на майновий комплекс ТРЦ неодноразово накладався арешт.

У розмові з журналістами тодішній голова правління Укрексімбанку Євген Мецгер заперечував, що видавав кредити фірмам, які діють у "ДНР". Однак він підтвердив факт видачі кредиту на 60 мільйонів доларів під заставу SkyMall.

При цьому розслідувачі сумніваються, чи можна вважати таку заставу надійним, а також зможе державний банк у разі потреби продати ТРЦ і повернути назад видані кошти.

Журналіст Схем у ході інтерв'ю намагався розпитати Євгена Мецгера про доцільність такої інвестиції бізнес, власник якого платить податки в ОРДО і наскільки надійною запорукою є ТРЦ SkyMall. Після чого Мецгер побажав закінчити інтерв'ю, і побачивши включені камери, наказав охороні "прибрати камери" і "дістати з них касети".

Хочеш першим дізнаватись новини? Підписуйся на наш Facebook, Instagram, Telegram. Будь з нами!