Через препарати від COVID-19 очі хлопчика у Таїланді змінили колір
Журналіст
Пащенко Ірина
22.02.2024 - 15:00
1286 переглянули
В Таїланді сталася, дійсно, надзвичайна ситуація. Там хлопчик, який пройшов лікування від COVID-19, змінив очі з карих на сині.
Хлопчику всього пів року. Його відправили до лікарні зі скаргами на кашель та високу температуру. Там йому зробили тест на ковід та він виявився позитивним. Після цього хлопчику дали препарат фавіпіравір.
Не пройшло й доби, як мати хлопчика помітила дивні речі. Темні та карі очі хлопчика поїли ставати фіолетовими. Найбільше це було помітно на сонці. Коли лікування було завершено, очі хлопчика поступово почали темніти та знову стали карими.
Реклама
Читайте також
29-30 жовтня очікуються магнітні бурі рівня G1 та G2: як це вплине на здоров’я і техніку
сьогодні, 11:36
97 переглянули
Кліматична криза визнана надзвичайною ситуацією для здоров’я: 710 000 смертей від спеки у 2023 році
вчора, 17:16
153 переглянули
Чистий журавлинний сік знижує ріст бактерій у зубному нальоті, дослідження Science alert
вчора, 10:52
154 переглянули
Ізометричні вправи знижують артеріальний тиск: ефект досягається за 1−3 тренування на тиждень
27.10.2026 - 23:00
304 переглянули
В Україні понад 830 тисяч пройшли Скринінг здоров'я 40+, як записатися та пройти обстеження
27.10.2026 - 11:04
160 переглянули
Нові дослідження спростовують безпечність двох порцій алкоголю на день, ризики для здоров'я зростають
26.10.2026 - 20:28
328 переглянули

