З 1 червня - нова платіжка: на власників великих квартир і будинків чекає додатковий податок
Журналіст
Ганна Ткач
26.05.2025 - 10:20
794 переглянули
Українцям доведеться сплачувати додатковий збір з 1 червня 2025 року
Як повідомляє hvylya.net: Згідно з матеріалом OBOZ.UA, починаючи з 1 червня 2025 року власникам великогабаритного житла доведеться сплачувати додатковий збір - податок на об'єкти нерухомості. З початку цього року власники просторих квартир і приватних будинків зобов'язані сплачувати податок на нерухоме майно, розмір якого встановлюється місцевими органами самоврядування.
Оподаткованому підлягають квартири площею більше 60 квадратних метрів, будинки площею більше 120 квадратних метрів або сукупна площа обох типів житла, яка перевищує 180 квадратних метрів. Штрафи за невнесення плати обмежені законом, але розмір податку може сягати 1,5% від мінімальної заробітної плати.
Реклама
Читайте також
Продається приватний острів Гільдасей біля Шетландських островів, площа 108 гектарів та будиночок
сьогодні, 19:08
68 переглянули
Житлова субсидія на опалювальний сезон 2026-2027: автоматичний розрахунок та подання документів до 30 листопада
сьогодні, 18:52
55 переглянули
ВАКС переніс засідання щодо запобіжного заходу Богдану Львову, підозрюють у легалізації 26 млн грн
сьогодні, 16:44
63 переглянули
Ринок житла Києва впав удвічі, покупці зникли: що чекає на нерухомість у столиці
вчора, 15:45
345 переглянули
Росіяни атакували Київ, Дніпро, Суми та Бориспільський район: пошкоджено будівлі, є постраждалі
вчора, 10:32
205 переглянули

